16. Jan 2019

„Rektorat im Gespräch“ an der PhilFak I – ein Rückblick

Am gestrigen Dienstag fand in Hörsaal I auf dem Steintor-Campus der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg eine weitere Ausgabe der neuen Veranstaltungsreihe „Rektorat im Gespräch“ statt – dieses Mal vor Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern sowie Studierenden der Philosophischen Fakultät I. Ein Rückblick auf die Veranstaltung findet sich hier.

Über Michael Kolkmann

1. insitespro sagt:

Hey, Nice post, Thanks for allowing everybody to read this truly helpful guide. I’m hoping you will remember to write similar articles in the future. I would love to see more of them. Thanks for your post. you are interested in Now about the Durban Gen one of the 9.9 Million people following this.

2. baccaratsite sagt:

I’ve been troubled for several days with this topic. baccaratsite, But by chance looking at your post solved my problem! I will leave my blog, so when would you like to visit it?

Letzte Kommentare