28. Dez 2022

Neuerscheinung: eine politikwissenschaftliche Bilanz der vierten Regierung Merkel

Seit vielen Jahren ist es Tradition, dass am Ende der Amtszeit einer Bundesregierung im Verlag Springer VS ein politikwissenschaftlicher Sammelband zu den Erfolgen und Misserfolgen auf den unterschiedlichen Politikfeldern, zum Regierungsmanagement und den Beziehungen der politischen Institutionen zu den intermediären Organisationen (Verbände, Medien, etc.) sowie zur Situation einzelner Parteien in diesem Zeitraum erscheint. Soeben ist der von entsprechende, von Reimut Zohlnhöfer und Fabian Engler herausgegebene, Band zur vierten Amtsperiode von Bundeskanzlerin Angela Merkel (2018-2021) erschienen. Unter der Überschrift „Das Ende der Merkel-Jahre“ sind die einzelnen Beiträge des Bandes unter diesem Link online abrufbar.

1. sarika sagt:

IF any one interested UIUX design classes

2. VTP Cielo provides a lifestyle in addition to housing. Residents‘ social interactions are encouraged by the community-centric design, which promotes a feeling of neighborhood spirit and belonging. Residents‘ general quality of life is improved by the abundance of options for social and recreational activities offered by the different amenities and common areas.

3. dreamgaming sagt:

I appreciate the thoughtfulness and care with which you approached your subject matter.

4. Enjoyed reading the article above , really explains everything in detail, the article is very interesting and effective. Thank you and good luck in the upcoming articles
    Abhee Celestial City

5. David Lucas sagt:

In today’s demanding academic environment, students often struggle to balance their workloads. Buying homework can offer relief, helping them manage their time and focus on learning. Global Assignment Help provides a reliable buy homework online service, delivering high-quality, plagiarism-free assignments tailored to each student’s needs. This service helps students achieve better grades and reduces stress, contributing to a more balanced academic life.

6. zelly sagt:

I love the content!