7. Jul 2014

Rückblick auf die #lndwhalle

Trotz des parallel ausgestrahlten WM-Fussballspiels zwischen Deutschland und Frankreich kamen am 4. Juli 2014 tausende Besucher auf den Universitätsplatz, um an der inzwischen 13. Langen Nacht der Wissenschaften teilzunehmen. Das Hallesche Hochschulmagazin Scientia Halensis bietet hier einen interaktiven Rückblick auf das Geschehen, auch die Mitteldeutsche Zeitung berichtet, unter anderem in einer Bildergalerie.

Über Michael Kolkmann

1. totosite sagt:

Hello ! I am the one who writes posts on these topics totosite I would like to write an article based on your article. When can I ask for a review?

2. baccaratcommunity sagt:

Why couldn’t I have the same or similar opinions as you? T^T I hope you also visit my blog and give us a good opinion. baccaratcommunity

3. A Wendy’s Crispy Chicken Sandwich contains around 330 to 340 calories, depending on the source. The sandwich is made with lean, white meat chicken, providing a good source of protein. visit Wendys Breakfast Hours

Letzte Kommentare