13. Nov 2014

Neues aus der Hochschulpolitik

Der Deutsche Bundestag hat mit einer Zwei-Drittel-Mehrheit das Kooperationsverbot abgeschafft, heißt: der Bund kann nun stärker als zuvor – und vor allem zeitlich unbegrenzt – den Ländern in der Hochschulpolitik finanziell unter die Arme greifen. Der Berliner Tagesspiegel hat die Details, ebenso die Webseite der Tagesschau.

Über Michael Kolkmann

1. Mary Taylor sagt:

Students find themselves stuck in assignments, exams, researching, and other activities and they know very well how much time these Online marketing assignment help uk.So we have now many writing assistants and the perks of hiring an in UK is it will save your time, your work will be correctly written, it will be submitted on time, and increase the chance of getting the highest makes.

2. Thanks for sharing the best informative article sex crime lawyer

Letzte Kommentare