1. Okt 2018

Uni Halle ist an neuem „Institut für gesellschaftlichen Zusammenhalt“ beteiligt

Mit Hilfe einer Förderung durch das Bundesbildungsministerium in Berlin ist die Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg (MLU) an der Gründung eines neuen, so genannten „Instituts für gesellschaftlichen Zusammenhalt“ beteiligt. Bundesweit wirken elf Einrichtungen in zehn Bundesländern an diesem geplanten Institut mit. Details bietet die Pressemitteilung der MLU, die hier nachzulesen ist.

Über Michael Kolkmann

1. jamesmith sagt:

Your website’s content empowers individuals to embrace a minimalist lifestyle.johnny silverhand vest

2. baccarat online sagt:

I have been looking for articles on these topics for a long time. baccarat online I don’t know how grateful you are for posting on this topic. Thank you for the numerous articles on this site, I will subscribe to those links in my bookmarks and visit them often. Have a nice day

3. totosite sagt:

I am very impressed with your writing totosite I couldn’t think of this, but it’s amazing! I wrote several posts similar to this one, but please come and see!

Letzte Kommentare