30. Apr 2010

„Mit Missverständnis gestartet“: Hallenser Politikstudentin in Aktion

Ich habe nicht schlecht gestaunt, als ich heute auf der Rückfahrt im Zug meinen freitäglichen Stapel Zeitungen aufblätterte und ich in der Mitteldeutschen Zeitung einen Artikel über die Hallenser Politikstudentin Annika Seidel fand (die zufällig in einem meiner Seminare sitzt…).

Seit einiger Zeit leitet sie an der Martin-Luther-Universität die Jugenduni – eine Einrichtung, die es sich zum Ziel gesetzt hat, Schülerinnen und Schüler an das Studentenleben heranzuführen, über Studienangebotze zu informieren und bereits zu Schulzeiten Kontakte zu Studierenden und Dozenten herzustellen.

Im Herbst folgt eine groß angelegte Informationswoche an der MLU, auf die wir auf jeden Fall rechtzeitig hinweisen werden.

Hier gibt es weiterführende Informationen zur halleschen Jugenduni:

Und lesen Sie den Artikel aus der Mitteldeutschen Zeitung hier:

1. Pamper your furry friends with premium playtime and luxurious accessories from Petshum. Shop our curated collection of interactive toys, cozy beds, and more for the ultimate pet experience. Order now!

Veterinary-approved pet supplies

2. Discover top-quality weft extensions: Genius, Hand Tied, Machine Wefts; Tape, Invisible Tape, Clip In, Custom Clip In; Fusion, I tip, Flat, K Tip Extensions. Premium Remy Hair, Double Drawn, Professional Stylist Discount

I tip Hair Extensions

3. Looking for affordable and high-quality pet essentials? Look no further than MeownWoof Supplies! Shop online or in-store for treats, toys, grooming supplies and more. Plus, get expert advice. Order now to pamper your furry friend!

Pet grooming supplies

4. For reliable and efficient shipping services, trust AFSCargoExpress. Our experienced team and advanced technology ensure your packages arrive on time, every time. Visit us now for hassle-free shipping solutions.

Air and Sea Freight Services

5. Shop the original Corteiz Clothin.g online at a sale price. Get up to 40% off on the Original CRTZ website. Enjoy fast shipping worldwide

6. Discover top-quality electric sanders from buyindasadirect, a trusted manufacturer since 1979. Explore our range of high-performance coated abrasive technology for efficient sanding solutions.

Abrasive tech manufacturing